Upitnik

Upitnik

Poštovani,

Cilj našeg preduzeća je stalno poboljšanje kvaliteta proizvoda i usluga koje pružamo. U tu svrhu smo implementirali sistem upravljanja kvalitetom u skladu sa standardom ISO 9001 : 2008.

U cilju unapređenja međusobne saradnje i stvaranja partnerskog odnosa i poboljšanja efikasnosti sistema upravljanja kvalitetom bićemo izuzetno zahvalni ukoliko ispunite i pošaljete nam sledeći upitnik.

Upitnik za procenu zadovoljstva kupaca

Molimo Vas da popunite upitnik koji sledi tako što ćete odabrati ocenu (ocena predstavlja stepen Vašeg zadovoljstva, 1- potpuno nezadovoljan,  5- potpuno zadovoljan), i odgovoriti na ostala pitanja sa da ili ne.

Naše cene:

Ocena:
Vremenski period realizacije vaših zahteva:

Ocena:
Komunikacija sa našim preduzećem (rešavanje tehničkim problema i sl.):

Ocena:
Sposobnost našeg osoblja (ljubaznost, spremnost da vam izađu u susret):

Ocena:
Način rešavanja vaših žalbi i premedbi:

Ocena:
Generalnu sliku našeg preduzeća:

Ocena:
Da li bi ste ponovo sarađivali sa nama?
Da li bi ste nas preporučili drugima?


Ako je bilo koja od vaših ocena najmanja od predviđenih (1), molimo Vas da ukratko obrazložite takvu ocenu:

Vaše eventualne dodatne primedbe, predloge ili napomene:

Odgovorno lice:

Preduzeće: